TWEE WEKEN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jade Eversmann - WaarBenJij.nu TWEE WEKEN - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jade Eversmann - WaarBenJij.nu

TWEE WEKEN

Door: Jade

Blijf op de hoogte en volg Jade

16 Juni 2017 | Nederland, Amsterdam

Het aftellen kan beginnen, de tas mag worden ingepakt, en de stress zal nu echt toeslaan. Over 2 weken vlieg ik. Dat betekent dat ik: nog 1 week werk, langs familie moet om gedag te zeggen, dat Japans nu echt onder de knie moet krijgen, en de souvenirs moet gaan halen. "Huh? Souvenirs?" Ja, souvenirs. En niet uit Japan, nee, dat kan ook niet want ik zit er nog niet, duh.
Ik neem wat echt nederlandse souvenirs mee. Dit is een tip die ik van m'n ouders geleerd heb. Neem altijd wat echt Nederlands mee, dan heb je een bedankje. Zeker in een land als Japan, ga ik hulp nodig hebben van de lokale bevolking. Dus ook bedankjes, want alleen een "arigatou gosaiimasu" is best een beetje lullig.

Het leren van de japanse taal gaat ook redelijk, ik kan nu een aantal kanji ook lezen, wat best handig is. Maar meer heb ik er niet echt over.

Ik heb er wel echt heel veel zin in, en ben ook trots dat ik deze reis ga maken. Ik heb alles zelf gefixed en in elkaar gezet, en dat allemaal voor het eerst in mijn 20 jarige bestaan.

Deze blog is kort maar ik heb ook niet zoveel updates, behalve dan dat ik heul zenuwachtig ben, maar wel op een positieve manier.

Dus, later

Liefs, Jade

  • 16 Juni 2017 - 17:03

    Jamie:

    I like it <3

  • 28 Juni 2017 - 18:11

    Paul Eversmann:

    Aftellen is nu in laatste fase. Denk dat je goed voorbereid bent geen reden voor zenuwen wel redenen genoeg om super te gaan genieten. Sterkte met de laatste checks en ga lekker een onvergetelijk avontuur tegemoed. Met vaderlijke groet,
    Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jade

After taking a gap year, I decided I would fulfil my dream of traveling to Japan. And I'm going all alone.

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 9566

Voorgaande reizen:

30 Juni 2017 - 25 Juli 2017

Op naar Japan

Landen bezocht: